وان استار دانشسرای همگانی (فری دانشسرا )
تبلیغات
تبلیغات
کسب درآمد لایف کلیک
نوشته شده توسط : کیوان

 تبادل لینک همیشه مفید نیست

ین مطلب به دلیل سوء استفاده برخی سایت ها از وبلاگ ها و کاربران ناآگاه ، به وسیله تبادل لینک های غیر مفید ، بطور اختصاصی توسط مرجع راهنمای وبلاگ نویسان منتشر شده است.

 

بی شک یکی از اصلی ترین عوامل افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل (رنک گوگل) ، وجود لینک شما در سایت ها و صفحات اینترنتی مختلف و یا در اصطلاحتبادل لینک می باشد که به نوعی جلوه دهنده محبوبیت وبلاگ یا سایت شما  خواهد بود. امروزه اکثریت کاربران بر این عقیده هستند که هرچه با وبلاگ ها و سایت های دیگر تبادل لینک داشته باشند به نفع آنهاست و باعث افزایش رنکینگ گوگل آنها خواهد شد ، اما همیشه اینطور نیست. اکنون سوال این است که چه تبادل لینک هایی مفید و باعث افزایش رنک گوگل و کدام بی تاثیر و حتی باعث کاهش رتبه یک وبلاگ می شود؟!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: تبادل لینک رایگان , تبادل لینک با تعداد بازدید بالا , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

  نکاتی برای ساخت بهتر وبلاگ

 

هیچ قانون سخت و قاطعی برای بوجود آوردن یک وبلاگ وجود ندارد. با رعایت چند نکته وبلاگ نویسان می توانند میزان مقبولیت وبلاگ خود را افزایش دهند. 

به موضوع اهمیت دهید. 

در یک وبلاگ موضوعات مختلفی می تواند وجود داشته باشد. ولی مطالب موجود در هر شاخه باید متناسب با یک موضوع مشخص باشد. بازدید کنندگان وبلاگ شما وقتی وارد شاخه مورد علاقه خود می شوند دوست دارند مطلبی متناسب با موضوع که مورد پسند آنها قرار گرفته است پیدا کنند. پس آنها را ناامید نکنید. بیشتر خوانندگان وبلاگ علاقه ای به دانستن اینکه مثلاً شما برای صبحانه چه خورده اید ندارند! اگر چه ممکن است برای آنها میزان کالری یک صبحانه معمول جالب باشد. یک موضوع برای وبلاگ خود تعیین کنید و به آن بچسبید! در این صورت می توانید مطمئن باشید که افرادی علاقه مند به موضوع انتخابی وجود دارند که دوباره به وبلاگ شما سر می زنند. چون شما همان چیزی را فراهم می کنید که آنها می خواهند. 

وبلاگ خود را آموزنده نگه دارید. 
 
ادامه مطلب را ببینید...


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن رنک گوگل , بالا بردن سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

 بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو

دوستان بسیار زیادی می‌پرسند که چطور می‌شود پیج رنک خود را افزایش داد و در صفحات اول نتایج جستجو در سایت هایی مثل گوگل و یاهو ، سایت یا وبلاگ خود را مشاهده کرد.در این بخش ۵ نکته مهم را یادآوری می کنیم.
حتما شما می‌دانید که پیج رنک چیست؟
Rank یک معیار است که ما به صورت یک عدد صحیح بین ۰ تا ۱۰ می‌بینیم و گوگل به وسیله آن صفحات را مرتب می‌کند. به عبارتی هر چه Page Rank بالاتر، در موتور جستجوی گوگل در جای بهتر!

تنها سایتهای بسیار کمی هستند که PageRank آنها ۱۰ باشد و این یک پیج‌رنک فوق‌العاده محسوب می‌شود. پیج رنک معمولا بسته به پیشرفت سایت ، آمار بازدید ، وجود لینک سایت شما در سایت ها و سابقه فعالیت سایت شما ، گاهی چند ماه یکبار و گاهی سالانه تغییر می یابد.
توجه دارید که ما پیج رنک بالا را فقط برای بیشتر در نتایج جستجو پیدا شدن می‌خواهیم و هیچ مزیت دیگری ندارد ، پس نکات زیر در این مورد بیشتر به شما کمک می‌کند.

 

 

ادامه مطلب را ببینید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو , بهینه کردن بلاگ , سئو وبلاگ , سئو بلاگ , بالا بردن رنک بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 تاثیر بلاگ بر فضای مجازی و دنیای حقیقی چیست؟! در جهان مجازی کنونی، بسیاری از افراد بلاگ دارند و بسیاری نیز می خواهند بلاگی برای کارهای شخصی، شغلی و غیره داشته باشند. ولی واقعا چرا باید بلاگ درست کرد؟

نیازی نیست HTML یاد بگیرید.

یکی از بزرگ ترین موانعی که بیشتر سازندگان تازه کار وب سایت با آن دست و پنجه نرم می کنند، آگاهی نداشتن از روش ساخت یک صفحه وب است. بلاگ ها این مشکل را رفع کردند. تنها کار لازم این است که درون یک باکس چیزهایی را که می خواهید تایپ می کنید و نرم افزار بلاگ به طور خودکار آن را به یک صفحه وب تبدیل و در دنیای وب منتشر می کند تا همه آن را ببینند.

 

 

لطفا به ادامه مطلب توجه کنید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: اهمیت ساخت یک وبلاگ , نیاز به ساخت وبلاگ , ساخت بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

 

اشتباهات رایج در ساخت یک وبسایت یا وبلاگ 

 عدم رعایت بسیاری از نکات می تواند تاثیر بسزایی در عدم موفقیت و مقبولیت یک وب سایت در نزد مخاطبان داشته باشد.شاید بسیاری از این نکات در ابتدا بسیار ابتدائی به نظر برسند اما عدم رعایت آنها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. بنابر این با این نکات آشنا شودید ولی آنها را انجام ندهید !؟

استفاده از کدهای قدیمی

وب سایت رابطه مستقیمی با تکنولوژی دارد و تکنولوژی نیز دائما در حال رشد و پیشرفت است. یکی از مواردی که باید در یک وب سایت استاندارد رعایت شود بروز بودن کدهای HTML,XHTML,CSS و … با استاندارد های سازمان بین المللی استانداردهای وب W3C است . رعایت این استانداردها فواید بسیار زیادی برای وب سایت ها خواهد داشت .

برای آشنا شدن با آخرین استاندارد ها سری به وبسایت w3school بزنید.

استفاده از تصاویر گیج کننده و آزار دهنده

زمانی که اینترنت شروع به کار کرد مردم بسیار هیجان زده بودند برای اینکه بتوانند مطالب و اطلاعات خود را هر چه زودتر منتشر کنند و گسترش دهند ، وکمتر در فکر خوانایی و نحوه نمایش آن بودند . بنابراین در انتخاب تصاویر و نحوه نمایش مطالبشان دقت خاصی نداشتند و استانداردی نیز برای آن موجود نبود ،اما امروزه با افزایش رغابت در عرصه اینترنت و همچنین تعیین استانداردها ، نحوه نمایش اطلاعات و انتخاب تصاویر و گرافیک وب سایت بسیار تعیین کننده است. در انتخاب یک تصویر مناسب علاوه بر زیبایی ، نکات دیگری نیز مورد توجه قرار می گیرد مانند گویایی ، هم خوانی با مطالب وب سایت ، حجم و همچنین عدم انحراف ذهن مخاطب. بنابراین سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که موجب آزردگی مخاطبانتان نشود.گاهی زیبایی در سادگی نهفته است.

استفاده از فونت های غیر استاندارد

وب سایتی را در تصور کنید که فونت های استفاده شده در آن در کامپیوتر شما موجود نیست و محتویات این وب سایت به شکل یک زبان مریخی نمایش داده می شود.!؟

فونتها از اجزاء اصلی تشکیل دهنده یک وب سایت هستند که عدم رعایت استاندارد در استفاده از آنها می تواند باعث عدم مقبولیت و یا کارایی وب سایت شما باشد.از فونتهایی استفاده کنید که با تمامی سیستم ها و مرورگرها سازگاری داشته باشد.فونتهای استاندارد زیادی برای زبان انگلیسی وجود دارد ولی در زبان فارسی بیشتر از فونت Tahoma برای متن ها و از Arial و یا Time برای عنوانها استفاده می شود.در انتخاب اندازه فونتها نیز بسیار دقت کنید زیرا همه با هر توانایی دیدی باید بتوانند مطالب وب سایت شما را بخوانند.از دستورات Css برای تعیین فونتهای جایگزین استفاده کنید، به این معنا که در صورت پشتیبانی نکردن یک فونت ، جایگزینی برای آن موجود باشد .

استفاده از رنگ زمینه نامناسب

مطالب داخل وب سایت برای استفاده و مطالعه مخاطبان در وب سایت قرار داده شده است، بنابر این برای بهتر دیده شدن این مطالب برای مخاطبان باید تفاوت رنگی مناسبی بین فونت ها و پس زمینه وجود داشته باشد (contrast)، بنابر این در انتخاب رنگ فونتها و پس زمینه آنها دقت کنید تا دچار اشتباه نشوید. سعی کنید رنگ تیره تر را برای فونتها انتخاب کنید .

جدول ها (Table )

ادامه مطلب را ببینید...

 



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بهینه کردن وبلاگ , خطا در ساخت وبلاگ , نکات کلیدی وبلاگ نویسی , اشتباهات رایج در وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()

این سایت را حمایت می کنم
___________

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید